Volgers

donderdag 12 september 2013

25 ste kerstkaart

Hoi,

Deze avond rustig nog wat gefreubeld. Dit keer een heel simpel kaartje. Had veel zin om in te kleuren, vandaar.  Het is weeral een kerstkaartje geworden. Ja, ik heb de smaak goed te pakken voor het ogenblik.

Iedereen bedank dat jullie zo begaan zijn met mijn gezondheid. Dit doet echt deugd. Voor het ogenblik, draag ik regelmatig een polsbandje voor extra steun. Op het werk krijg ik een ergonomisch klavier. Voor de rest, wanneer het pijn doet, probeer ik zoveel mogelijk te rusten. Maar dat is niet gemakkelijk want ik freubel veel te graag, hihi.  


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
scr@p cards challengechallenge 51 - alles mag - tot 25 september
sketch saturday: challenge 275 - schets - tot 13 september

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
DP, glittersteentejs: action en ook van de restjebak
digi: Bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel is van Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een leuke kerstkaart. Die van gisteren ook. Groeten Trfijntje

carla zei

Je gaat snel met je kerstkaartjes Claudia.
Weer een hele leuke erbij.
Super gedaan.
Groetjes,
Carla

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kerstkaartjes Claudia! Ben ook maar vast begonnen met de kerstkaartjes.

Groetjes José

Debra Miller zei

Fun card and great papers Claudia. Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! ~Deb

karin zei

Leuke kerstkaart Claudia.
groetjes,
Karin

jolanda zei

leuke kaart, mooi papier met de sneeuwpopjes erop

nans'creablog zei

Een supermooie kaart Claudia. Heel leuke digi en het papier vind ik ook geweldig.
Het kaartje hieronder heb ik gemist, denk ik, maar dat vind ik ook een beauty.

Groetjes,
nans

Unknown zei

Haha erg leuke kaart.
Groetjes Sandra.

Erica ♥ zei

Wat een schitterend kleurwerk, het is
echt te zien dat jij dat graag doet,
heel mooi je kaartje ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ingrid Reyners zei

Twee mooie kerstkaartje heb je weer gemaakt Claudia, je gaat als een trein. Tegen kersttijd heb jij je hoevveelheid kerst kaarten wel klaar. Groetjes Ingrid

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia wat ga je snel, bijna niet bij te houden, dank je voor het meedoen van je derde inzending met je mooie kaartje bij de challenge van Scr@p- Cards!
Groetjes DT lid Gerie

Unknown zei

Wat een mooie vrolijke kaart Claudia en al je 25ste jeetje wat een speed heb je bedankt voor het meedoen aan de Scrap cards Challenge.

Lieve groetjes Suze

Marjan van der Wiel zei

Wat een leuke kerstkaart Claudia! Bedankt voor het meedoen aan de Scrap-Cards Challenge!
Liefs, Marjan