Volgers

woensdag 18 september 2013

Met Pensioen

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Joke verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Deze avond heb ik nog een kaartje afgewerkt. Was er gisteren aan begonnen, maar had toen geen tijd meer om ze af te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 50 - schets met thema pensioen - tot 19 september
ge-we-hobby challenge: thema feest - tot 15 oktober
KIC: challenge 16 - thema vlaggetjes - tot 28 september
cards and scrapuitdaging 185 - thema: gebruikt bakerstwine - tot 23 september

gebruikte materialen:
cardstock, bakerstwine: uit mijn voorraadschuif
DP: kruidvat
glittersteentjes: action
malletjes: Joy craft en memory box
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

10 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, Claudia
Groetjes, Anja

anja curvers zei

Een heel grappig kaartje heb je gemaakt bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

Wilma zei

Wat een GEINIG kaartje is dit Claudia en zoooo VROLIJK tegelijkertijd.
LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

karin zei

Grappig kaartje Claudia !
groetjes,
Karin

Unknown zei

O wat zijn die "oudjes" toch leuk.
Helemaal top.
Groetjes Sandra

Aukje zei

Wat heb je een grappig kaartje gemaakt!
groetjes
Aukje

Creaine zei

mooie kaart! Leuk dat je meedoet bij KIC.
groetjes Ine

Cinderella zei

Een hele leuke kaart
Bedankt voor je deelname aan de Vlaggetjes Challenge bij KIC
groetjes Cinderella

anncreatief zei

Wat eenleuke kaart is dit zeg!
Bedankt voor je deelname aan de sketch bij NKU
Liefs (dt) Anneke

Tinie zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor deze uitdaging, Caludia!
Bedankt voor het meedoen!

Groetjes Tinie
Cards & Scrap