Volgers

donderdag 29 augustus 2013

Birthday girl

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgesr Colinda en Cindy verwelkomen. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Deze week heb ik nog niet veel tijd gehad om te knutselen. Dus, heb ik deze namiddag er toch de tijd voor genomen. Het is een simpel fleurige kinderkaart geworden. Ben er zelf heel tevreden over. Nog uurtje en dan weten we meester en/of juf de kinderen zullen hebben vanaf maandag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
friday sketch: challenge 50 volgens schets tot 29 augustus
de creatieve zebra: challenge 31 - alles mag tot 02 september
catch the bug blog: foto inspiratie tot 31 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
DP en bloemen, eyelet: boekenvoordeel
steentjes: zeeman
tekst: met de silhouette gedaan
metalen vlinder: via FB gekocht
glitters: action
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir

Ook wil ik nog even meedelen dat ik winnaar ben geworden met mijn kerstkaartje bij CCWS, zowel random als door DT team (2de plaats)

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en vrolijke en een beetje ondeugend kinderkaartje grtjs Lisbeth

Ria zei

Leuke kinder kaart Claudia.
En gefeliciteerd met je prijs.
Gr Ria

Trijntje zei

Hoi Claudia. Leuk kaartje. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je prijs Claudia en wat een mooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Renate zei

Wat een vrolijke kaart, Claudia. En nog gefeliciteerd met je winnende kaart. Die is ook heel erg mooi!

Groetjes, Renate

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia.
Gefeliciteerd met je winnende kaart.

Groetjes,
Nans

Ingrid Reyners zei

Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje Claudia! Ik vimd dit kaartje ook erg grappig gemaakt, de afbeelding is erg geinig. Hopelijk valt het voor de kinderen mee en hebben ze een leuke leerkracht. Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Lief meisjeskaartje heb je gemaakt, ik vind de afdruk erg leuk..en gefeliciteerd, je kerstkaart vond ik super..liefs van Ans

Diana van Otterlo zei

Hoi Claudia,

Wat maak je toch steeds mooie kaarten, prachtig hoor! Geen wonder dat je heb gewonnen met je kerstkaart. Gefeliciteerd hoor!

Groetjes Dians

Min zei

Another fabulous card - I love the colors you used!
Thanks so much for playin’ along with us this week for the Catch The Bug Photo Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog tomorrow for our newest challenge! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations

Erica ♥ zei

Wat een leuke kinder kaart, heel mooi
gemaakt, en gefeliciteerd dat je met
je kerst kaart hebt gewonnen ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl