Volgers

woensdag 3 januari 2024

Enjoy a wild and wonderful birthday!

Hoi,

Een 2de kaartje vandaag!! Dit is mijn inspiratiekaartje voor Penny's Challenge. Het thema is altijd alles mag.

Doen jullie mee?





πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



4 opmerkingen:

karin zei

Dat ziet er leuk uit. Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Karin

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Claudia
Groetjes Josje

GerJanne zei

Schattig! Heel leuke kaart!

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaart!