Volgers

woensdag 17 januari 2024

You are so beautiful

 Hoi,

Yeah, bijna helemaal genezen, dank zij de puffer, een siroop en gummetjes voor de stem. Maandag was ik nog langs de apotheek langs geweest voor de hoest en die heesheid en toen kreeg ik siroop en gummetjes mee. Dat heeft goed geholpen. De heesheid is bijna weg en het hoesten is ook veel beter.

Ondertussen heb ik voor jullie een kaartje klaar, een simpele deze keer. Door de griep en de luchtwegen infectie heb ik niet veel fut gehad. 

Dit is mijn inspiratiekaartje voor Penny's Challenge. Het thema is altijd alles mag

Doen jullie mee?




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
my time to craft= new die cut

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Fijn dat je weer wat betere bent, mooi kaartje Claudia

Anita van Deur zei

Schitterend kaartje en wat fijn dat het de goede kant op gaat met je.

GerJanne zei

Nou, jij had het flink te pakken! Fijn dat het nu beter gata.
Je kaartje is top!

Laurespage zei

Oesje, dat is minder. Hopelijk ben je nu beter, je kaartje is alvast geslaagd.
Verzorg je nog. Groetjes, Laurette

Alyson Mayo zei

This is pretty - I love that background die cut! Thanks for sharing with us at MTTC :)

Bonnie Lynn zei

Beautiful card!! Hope you're back to feeling better soon. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies.

Elizabeth Hart zei

I love this and the colors are so glorious. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge