Volgers

donderdag 18 januari 2024

streepjes #1

 Hoi,

Het gaat steeds beter!! Een nieuw serie restjes kaartjes. Wel tof om te maken. Maar mocht ik het opnieuw doen, dan zou ik het anders aanpakken denk ik. Deze heb ik nu volledig met de losse hand gedaan en ik denk dat ik de volgende keer meer deze breedte van restjes zou nemen en de lengte meer zou afmeten denk ik. Hmmm, toch over nadenken voor een volgend project.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

karin zei

Dat ziet er leuk uit Claudia.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Weer een erg leuke restjeskaart, Claudia!

Laurespage zei

Een leuk ideetje om zo de restjes te verwerken. Top.
Groetjes, Laurette

Daphne zei

Oh leuk, en nieuwe serie.
Ik blijf het leuk vinden, de restjes kaarten