Volgers

maandag 22 januari 2024

Streepjes #3

 Hoi,

Na een paar daagjes ben ik er weer met een restjes kaart. Hier komt nr 3 eraan.



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Je@net zei

Het lijkt wel of jij nooit van je restjes af zult komen ;o)
Leuke kaart heb je er weer mee gemaakt, Claudia!

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk kaartje met de strips!

GerJanne zei

Leuk hoor! Zo kun je een heleboel snelle kaartjes maken. ik zou ze alleen in 1 post laten zien. Als serie...