Volgers

zondag 7 januari 2024

Koekjes en Snoepjes

  Hoi,

Een 3de kaartje vandaag. De laatste voor deze week. Das was ne goeie start deze week hé. Voor de eerste week van het jaar. Ben er meteen ingevlogen. Volgende week hou ik het wat rustiger. Gisteren hebben nog een nieuwjaars diner gehad bij mijn moeder. Twas leuk!

Bij Lil Patch Of Crafty Friends van start met een nieuwe challenge. Doen jullie mee? Het thema is altijd alles mag. 



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat en mooie kaart Claudia! Mooie kleuren!

Caroline zei

Superleuke en vrolijke kaart!
Leuk dat je met deze kaart meedoet aan onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Een hele leuke kaart.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

karin zei

Wat een leuke kaart met al dat lekkers erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

carla zei

Een mooie kaart om van te snoepen.
Toffe kaartvorm en prachtig samengesteld.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Rainey's Craft Room zei

I love the shape of this card and a fabulous imagery too. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine