Volgers

donderdag 4 januari 2024

Hoera jij bent jarig!

  Hoi,

Vandaag een kaartje voor Creative Knockouts. Het thema is Celebrations. Al de kaartjes die ik jullie toon deze week heb ik nog vorig jaar gemaakt. Toegegeven, ik had echt geen zin om Kerst en oudjaar te vieren en ik heb mij echt zoveel mogelijk verscholen in mijn knutselkamer. Maar dat heeft mij ook deugd gedaan. Ik krijg echt stillaan terug zin in het knutselen en hopelijk komt de rest ook snel terug. 



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!

Josje zei

mooie kaart Claudia

Nancy zei

Hey Claudia,

Fleurige kaart!

Liefs,
Nancy