Volgers

woensdag 31 januari 2024

Warme Winterwensen

 Hoi,

Nu ben ik al een tijdje thuis! Met ups and downs. Meer downs dan ups, maar stilletjes aan, komt het wel goed. Ik ben in therapie en dat is best zwaar en vermoeiend. Mijn ziekte verlof is nog met een maand verlengd. We zien wel wanneer het echt terug beter gaat. Ik bekijk het van dag tot dag. Voorlopig voel ik mij goed thuis in mijn coconnetje en ver weg van alle drukte enzo. Het kaarten maken heb ik terug opgepakt, maar das maar een klein onderdeel van alles. Maar genoeg over mij.......

Ik heb voor jullie vandaag een kerstkaart met leuke sneeuwmannen klaar.

Dit is mijn inspiratiekaartje voor Penny's Challenge. Het thema is altijd alles mag.




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Mooie kerstkaart, zo lief die sneeuwpoppetjes.
Grietje

Anita van Deur zei

Ahh hij is zo lief je kerstkaart.

Marijke zei

Och Claudia wat vervelend dat je geveld bent door een burn-out! Geniet maat van je rust en denk even alleen aan je zelf! De dingen komen allemaal van zelf wel weer op je pad! Een mooi kaartje heb je gemaakt. Sterkte en beterschap! Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie inspiratie kaart, Claudia. Veel sterkte met alles.
Groetjes,
Jantine

Becca S zei

Hello, Claudia!!! Thanks for linking to FarmQuest Country Christmas with your snowmen card! I really like your deluxe card with the aperture, fences, trees!! Terrific outdoor and winter weather elements! --Becca