Volgers

maandag 15 januari 2024

Ben je nou alweer jarig?

 Hoi,

We starten terug met onze challeng bij Girlz Creative Crafts.

Een aantal regeltjes hebben we aangepast. Zo zullen we pas vanaf 15 deelnemers een top 3 kiezen en werken we niet meer met sponsors, maar krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd, gesponsord door mezelf en Lisbeth. Dit vanaf 15 deelnemers.  

Wat er niet veranderd is dat we nog steeds bij Girlz Creative Crafts de focus leggen op het gebruik van  knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: alles mag

Ik heb alvast een kaartje in opdracht gemaakt. Zoals elk jaar voor een vast klantje maak ik een aantal kaartjes. Hier kan ik op van te voren werken want ik het de data en thema's al gekregen. Zo gemakkelijk. 






πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

meg zei

Beautiful background papers and layout to showcase the gorgeous images and sentiment panels.Thank you for your kind words and support

Jenny L zei

Hi Claudia,
another fab card and brilliant design too.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L DT

Mrs Duck zei

Hi Claudia
Thank you for entering the MAWTT January Challenge with yout lovely card.
Best wishes
Ang 😊

SarahR zei

Hello there, your card is just lovely - such pretty colours and a great layout. Thanks for joining in with us this this month at Crafty Calendar Challenge - Sarah, DT.

Helen zei

Great card layout - love it!

Thanks for joining us at Moving Along With the Times.

Helen x
DT