Volgers

zondag 14 januari 2024

I wish you the Happiest Christmas ever

 Hoi,

Gisteren hebben we weer een uitstapje naar Nederland gedaan. Eerst hebben we halte gehouden bij Noor en Zo. Daar hebben we al lekker geshopt en een koffietje gedronken om dan door te rijden naar Spijkenisse, naar doeading. Ook daar hebben we leuk geshopt en natuurlijk ook weer heerlijk geluncht.

Het was weer een vermoeiende maar geslaagde dag!! Ik had puffer wel mee, gelukkig. Die heb ik wel nodig gehad.

Voor vandaag heb ik een kaartje voor jullie naar goede gewoonte op zondag is het een kerstkaart voor onze challengeblog bij Girlz Creative Christmas. Thema deze week is: sterren.

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

Chris zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chris zei

A fabulous cotemporary Christmas card, love the design and the non traditional colours. Thank you for joining us at Crafty calendar this month.
Chris
x

karin zei

Leuk kaartje met de sterren.
Ook leuk zo'n dagje shoppen, wel vermoeiend. Nu kan je weer met je nieuwe aanwinsten wat maken 😊
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuk je kaart ik hou van dat boekpapier ergens in verwerkt! Mooi gedaan.

GerJanne zei

Mooie kaart Claudia! Gaaf die open ster.

Daphne zei

Leuke uitdaging weer, Sterren, ik gebruik ze vaak op een Kerstkaart.
Hoe kaartje geeft genoeg inspiratie.
Ik hoop weer mee te doen, komende week wel druk, dus ik beloof niks, hihi

Beebeebabs zei

Such a beautiful card - great design, thanks for sharing!!!