Volgers

maandag 15 januari 2024

18!

  Hoi,

Nu gaat het beter. Vooral sinds ik die puffer heb. 's Nachts heb ik nog wel veel last van hoestbuien, hopelijk zijn die ook snel weer voorbij. Alleen heb geen stem meer. Krijg niets meer gezegd. Helemaal hees en het kost mij zoveel energie om iets te zeggen dat ik dat weer buiten adem ben. Echt zo hees, da heb ik nog nie gehad. Gelukkig doet het geen pijn. Ti's alleen lastig omdat ik niets gezegd krijg.

Vandaag de laatste kaart voor vandaag. Eentje voor Make My Monday. Het thema is Birthday

Doen jullie mee?


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
my time to craft new die cut

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





4 opmerkingen:

Epie zei

Hoi Claudia , superleuke verjaarskaart met leuke cirkels
Ja zeker ik doe mee hoor , vervelend joh dat hoesten
Beterschap en n fijne avond , take care
Groetjes Epie

GerJanne zei

Heel leuke kaart Claudia. je kunt hem ook inzenden bij Knutsels en Kadootjes. Daar vragen we iets met en F (fruit).
Fijn dat het iets beter gaat met de puf! Nu nog je stem weer terug....Wim zal het wel lekker rustig vinden πŸ˜‚

Mrs A. zei

I am liking these cards your creating with the circle cut outs. I must give it a try too. Thankyou for the inspiration. Still getting over the effects of Coivid and have been left with a hacking cough,not painful just means I too can't talk much. hugs Mrs a.

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaart, pas op jezelf.