Volgers

zondag 7 januari 2024

Sending best wishes

  Hoi,

De eerste week van januari en ineens veel kaartjes. Straks laat ik jullie de laatste nog zien van deze week. Nu laat ik jullie een kaartje zien als inspiratie voor Dragonfly Dreams. Doen jullie mee? Het thema deze week is: treinen, vliegtuigen, auto's


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


7 opmerkingen:

crafty-stamper zei

Fabulous masculine card and image -great layout and design.
Carol x

Caroline zei

Leuke kaart maar dit valt onder de vorm rechthoek. Helaas kan hij niet meedoen aan onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Wendy L zei

This looks wonderful, great design, thanks for playing at MAWTT, xx

Pauline C zei

Beautiful masculine design Claudia. Thanks so much for having me as guest designer at Dragonfly Dreams this month.
Pauline xx

Helen zei

Great card Claudia - good idea to split the image into three like that.

Thanks for another great DT project for Dragonfly Dreams.

Helen x

Jenny L zei

Hi Claudia,
another wonderful entry into our challenge.
Love your design.
Thank you for joining the MAWTT Challenge yet again.
Lots of crafty love Jenny L DT

Sari / Granne zei

Perfect masculine card, awesome layout and great little red details. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge #119.