Volgers

maandag 29 januari 2024

Hartelijk gefeliciteerd

    Hoi,

Afgelopen zaterdag heb ik van onderstaande kaarten een workshop gegeven. We hebben een one sheet wonder workshop gedaan. Dit was een zeer leuke workshop. 

Tevens zijn dit ook mijn inspiratie kaartjes voor Crafting from the heart. Doen jullie mee? Het thema is altijd Alles Mag.
















💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel gaaf om al de kaartjes bij elkaar te zien.

Je@net zei

Wat een toffe serie kaarten heb je zo gemaakt, Claudia!

Daphne zei

Wat een leuke ideeën allemaal zeg.
Heel gaaf, deze serie, de 1 nog mooier en beter bedacht dan de ander.
Super!!

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
karin zei

Mooie serie kaartjes Claudia. Er kan echt veel met een groot vel dessinpapier
Groetjes,
Karin

crafty-stamper zei

Beautiful card and P.paper-love all the different designs too.
Thank you for joining us at Pearly Sparkles.
Carol DT x

Rainey's Craft Room zei

Wonderful array of card designs using this fun Cactus paper. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine