Volgers

zaterdag 20 januari 2024

Dat verdient een Bloemetje!

      Hoi,

Vandaag begint er  bij Creative Sketchy Girls een nieuwe Challenge. Elke maand krijgen jullie een leuke schets waar je een creatie mee mag maken. De schets mag je vergroten/ verkleinen, draaien, spiegelen. Alles mag, maar we willen wel dat de schets nog herkenbaar is.

We passen ook onze regeltjes wat aan. Dit wordt een just for jun challenge Maar we sturen de winnaar een prijsje, wanneer we 15 of meer deelnemers hebben. Ook een top 3 komt er pas vanaf 15 deelnemers. Doen jullie terug mee?



Mijn Challenge Blog

Dit is de schets voor deze maand

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


6 opmerkingen:

Josje zei

Leuke kaart Claudia!
Groetjes Josje

Je@net zei

Erg leuke kaart met deze sketch, Claudia!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het! En de sketch vind ik een plaatje! Heb hem genoteerd

Helen zei

Great card - love how you used the sketch.

Helen x

cass zei

Great way to use the design. Thanks for joining us at The Crafter's Café this month for our Fancy Edges challenge.

Jinny zei

What a gorgeous card. Great take on the sketch, too. Thank you for joining us at The Crafter's Cafe, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny