Volgers

dinsdag 9 januari 2024

cirkels #5

  Hoi,

De laatste uit de serie cirkels. 


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Claudia,
Super leuke restjeskaarten zijn het met die strookjes op de cirkels!
Liefs,
Nancy

carla zei

Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Ze blijven leuk hoor! Heel handig voor restjes!

Bonnie Lynn zei

Beautiful card! I love all of the little strips you used to create your circle. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again.