Volgers

donderdag 11 januari 2024

Banners #2

  Hoi,

Sinds een paar daagjes is het wat rustiger op mijn blog. om met reacties geven is het wat stiller geweest. Ik ben wederom geveld door de griep nu. Sinds vandaag voel ik mij een beetje beter, maar ik heb nog veel last van de luchtwegen. Maar vandaag ga ik een rondje bloggen! Tot straks!!

Vandaag nr2 van de serie banners. Ik gebruik hiervoor een restjesblog dat ik al heel lang heb liggen. Misschien herkennen jullie deze nog. Het is een oude blok van studio light. Flower Delight.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met de mooie streepjes banner.

karin zei

Ook mooi banners op een kaartje om restjes weg te werken.
Beterschap!
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Wat vervelend dat je weer griep hebt zeg. Ziek het nu goed uit dan ben je er straks weer helemaal.
Super leuk, deze banner kaart. Zo leuk, restjes wegwerken en er dan zoiets moois van maken.