Volgers

zondag 21 januari 2024

Happy Holidays

 Hoi,

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: wit en rood

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



8 opmerkingen:

karin zei

Leuk kaartje Claudia. Altijd mooi een kerstkaartje in deze kleuren.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Claudia!

Anita van Deur zei

Leuke en mooi kaart model.

Helen zei

Love this Claudia - a really stylish design.

Helen x

GerJanne zei

Mooie kaart! Ik houd van rood. Zal eens kijken of het lukt mee te doen!

cass zei

Great idea for a fancy edge. Thanks for joining us at The Crafter's Café this month for our Fancy Edges challenge.

Helen zei

Me again!

Thanks for joining us at The Crafter's Cafe Challenge.

Helen x
DT

Helen zei

A great Christmas card! I love the red and white combination! Thanks so much for sharing at Love to Craft Challenge. :)