Volgers

maandag 29 januari 2024

Canada!

   Hoi,

Emmely een goede vriendin/collega emigreert naar Canada. Samen met een paar vriendinnen konden we dit onopgemerkt voorbij laten gaan. Dus hadden we aflopen zaterdag een surprise etentje georganiseerd. Ze was helemaal verrast en blij. We hebben ons de hele avond goed geamuseerd. En Emmely was blij met haar kaartje. We hadden er nog centjes in gedaan voor de decoratie van haar huis in Canada.

Dit is tevens ook mijn inspiratiekaartje voor Make My Monday. waar we deze keer vragen om design papier te gebruiken.





πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
613 avenue create = new home
 
Ook heb ik onlangs mijn trui verder gebreid en deze is nu af.

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





1 opmerking:

GerJanne zei

Wauw wat een gave trui! Heel mooi en knap vind ik.
Je kaartje is ook tof! En zo toepasselijk en persoonlijk.