Volgers

donderdag 25 januari 2024

crea swap - jan - glitter

 Hoi,

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. We beginnen weer met een nieuw pakket. Voor het eerste pakket van het jaar heb ik gekozen voor een pakket. Het thema dat ik gekozen heb is: gebruik glitter maar niet in een shakerkaart.

Ik heb er een interactieve kaart van gemaakt en de glitters heb ik verwerkt op de hartjes. Wel moeilijk te zien op de foto.


Dit is het pakket waar we mee de slag gaan.




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
moving along with times = new design papers

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


10 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Wow,wat een super leuke kaart heb je met dit pakket gemaakt Claudia!!
Wat is er lekker veel te zien op je kaart en de kleuren passen zo mooi bij elkaar. Ook het glitter is goed te zien op je tweede foto.
Groetjes Antje

Josje zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt

Marjolijn van Elsberg zei

Glitter, het mag straks niet meer, zo jammer want wat is het leuk op een kaart. Mooi kaartje ook!

karin zei

Wat een leuk kaartje in deze easelvorm. Heel mooi gemaakt met prachtige details erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Wies zei

Mooie easelkaart met leuke gnome en beweegbare lieveheersbeestjes en hartje.

Jenny L zei

Hi Claudia,
what a very colourful card and I love the round shape and your wonderful design too.
Such a very sweet gnome and elements used.
Thank you for joining the MAWTT Challenge yet again.
Lots of crafty love. Jenny L DT

Laurespage zei

Een superleuk kaart in fijne kleurtjes.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Super, dat interactieve..

Anita van Deur zei

Leuk zo'n easelkaart!

Nicolette zei

Mooie kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT